Vestito använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda våra tjänster förutsätter vi att du godkänner detta. Läs mer om cookies OK

KUNDSERVICE

HUR REKLAMERAR, ÅNGRAR ELLER BYTER MAN EN VARA? 

Villkor gällande reklamation, ånger- och bytesrätt hittar ni uner allmäna villkor.
Retur- och reklamationssedel kan ni ladda ner under mina sidor när du är inloggad.

Ni hittar dessa under orderhistorik. 

Observera att vi förbehåller oss rätten att göra ett prisavdrag om varan inte återsänts i ett säljbart skick. För de fall detta blir aktuellt görs prisavdrag enligt en schablon beroende på varans skick.

 

HUR GENOMFÖRS ETT KÖP?

1. Lägg de varor du önskar i varukorgen

2. Gå till Kassan

3. Klicka på "Slutför köp"

4. Välj därefter betalsätt.

När du mottagit fakturan kan du själv välja att betala hela beloppet på en gång, eller att delbetala köpet. Väljer du att delbetala ber vi dig om att läsa villkoren för mer information om vad det innebär. Bedrägerier och falska beställningar polisanmäls.

Ytterligare information hittar ni under allmäna villkor.


LEVERANS

Din beställning levereras i de flesta fall med DHL. Du kommer själv att få hämta ut din beställning på närmaste ombud, sk DHL Service point. Som kund får du ett meddelande om när din beställning är klar för upphämtning skickat din beställning går som postpaket får du en avisering så snart ditt paket finns att hämta på ditt närmaste utlämningsställe. Aktuella Service Points hittar återfinns här:http://www.servicepointinrikes.se/HittaSERVICEPOINT/tabid/497/Default.aspx

Sättet för avisering kan variera men utgår ifrån de uppgifter du lämnar till oss när du beställer varan.

Ytterligare information hittar ni under allmäna villkor.

BETALNING

Vi använder oss av Klarna som leverantör av betalningstjänsten i vår webbshop. Läs mer om detta här 

FOTO

Eugen & William